VraagWijzer IJsselmonde, nu ook voor aanpak van schulden

Bewoners van IJsselmonde moeten vanaf afgelopen maandag, 8 juli, voor de aanpak van hun schulden niet meer zijn bij de Kredietbank Rotterdam in Prins Alexander, maar bij VraagWijzer IJsselmonde aan de Herenwaard 23 (in het kantoor van de deelgemeente IJsselmonde).

Hoe werkt het?
VraagWijzer is hét informatiepunt waar bewoners terecht kunnen voor vragen op het gebied van wonen, werk, welzijn en zorg. Maar ook bij vragen over gezondheid, persoonlijke problemen, juridische zaken, brieven, formulieren en activiteiten in de wijk biedt VraagWijzer hulp.

VraagWijzer heeft tot doel de bezoeker zo snel en effectief mogelijk van dienst te zijn.

Een advies van VraagWijzer kost niks. De medewerkers van VraagWijzer luisteren en hebben op een groot aantal vragen antwoord. Mocht het nodig zijn, dan verwijst VraagWijzer door naar een organisatie die verder kan helpen.

U vindt VraagWijzer IJsselmonde aan de Herenwaard 23. U kunt hier terecht van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Een afspraak maken is niet nodig, maar kan wel. VraagWijzer IJsselmonde is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur op nummer 010 – 482 11 00.

Doordat inwoners met al hun vragen op één centraal punt terecht kunnen, verhoogt de deelgemeente IJsselmonde de service aan haar inwoners en kunnen er betere verbindingen worden gelegd tussen de zorg- en welzijnsorganisaties in de deelgemeente en de dienstverlenende afdelingen van de gemeente.


Chat openen