Huurders Woonstad kunnen straks de ReparatieApp gebruiken

Handig! Vanaf 2 september kunnen ook de huurders in IJsselmonde die huren van Woonstad de ReparatieApp® gebruiken.

De ReparatieApp is voor huurders van Woonstad een gratis applicatie waarmee u reparatieverzoeken snel, makkelijk en 24 uur per dag kunt melden. Om de ReparatieApp te kunnen gebruiken: download de App en vul éénmalig uw gegevens in.

De ReparatieApp maakt het makkelijk voor u! Klik op de plaatjes waarmee u aangeeft waar en wat er kapot is. Voeg een foto en opmerking toe. U krijgt een bevestiging van uw reparatieverzoek via email en in de App treft u een overzicht van uw meldingen. Ook kunt u direct een afspraak plannen met de technische dienst of de aannemer. Na uitvoering vraagt de ReparatieApp of u tevreden bent over het verhelpen van uw reparatieverzoek.

In IJsselmonde heeft tot nu toe alleen woningcorporatie Woonstad een contract met de ontwikkelaars van de ReparatieApp. Het is niet bekend of andere woningbouwverenigingen zullen volgen.


Chat openen