Hulpdiensten rukken uit voor drooggekookte pan

De brandweer moest zaterdagmiddag uitrukken voor een binnenbrand. In een woning aan de Iependaal in Vreewijk stond de nodige rook. Ter plaatse bleek er een pannetje iets te lang op het vuur te hebben gestaan.

De man des huizes had wat op het vuur gezet en was binnen op de bank in slaap gevallen. Door het droogkoken van het pannetje ontstond een flinke rookontwikkeling waarop buurtbewoners de brandweer hebben gewaarschuwd. Het pannetje is buiten gezet en de brandweer heeft de woning goed geventileerd.

De man werd in de ambulance verder behandeld omdat hij iets teveel rook had ingeademd.


Chat openen